Pazarlama Danışmanlığı

Stratejik Marka Yönetimi, marka sermayesi oluşturmak, ölçmek ve yönetmek için gerekli pazarlama program ve faaliyetlerinin tasarlanmasını ve uygulanmasını içerir.

Profesyonel Marka Yöneticilileri (Brand Manager) yetiştirmeyi hedefleyen eğitim programı, markaların önemi ve tüketiciye ne ifade ettiğinden yola çıkarak, şirketlerin markalarını nasıl yönetmeleri gerektiğini ortaya koymaktadır.

Marka, marka yönetimi ve stratejik marka yönetimi ile bağlantılı konuların masaya yatırıldığı bu eğitimin önemli bir amacı da pazarlama yöneticilerini, marka stratejilerinde karlılığı artıracak kavram ve tekniklerle tanıştırmaktır.

Doğru pazarlama, sektöründeki başarılı şirketleri başarısız rakiplerinden ayıran en önemli faktörlerden biridir. Bunun sebebi, sunulan bir hizmetin veya bir ürünün, doğru pazarlaması ve reklamı yapılmadan, hedef müşteri kitlesine hızlı bir şekilde ulaşmasının imkânsız olmasıdır. Firmanız piyasadaki en üst kalite hizmet veya ürünleri sunuyor durumda olsa da, eğer tecrübeli bir pazarlama stratejiniz yoksa bu hizmet ve ürünlerden yeterli satış hacmi yakalamanız zorlaşabilir ve bu da firmanızın boş yere zaman ve para kaybı yaşamasına sebebiyet verebilir.

Bizler güçlü yönetim ve danışma kuruluyla, gelişmiş veya gelişmekte olan firmalara pazarlama stratejilerini `out-source` etme şansı sunmaktadır. Ürün ve servisleriniz konusunda uzman olsanız da, pazarlama konusunda tecrübeli bir firmadan danışmanlık almak, hem zamanınızı ürün ve servislerinizin gelişmesine ayırmanızı sağlayacak hem de profesyonel bir pazarlama stratejiniz oluşacağından rakiplerinizin bir adım ilerisine geçmenizi sağlayacaktır.

Bunun dışında, özellikle, dar bütçeli, küçük ve orta büyüklükteki işletmeler, tüm pazarlama faaliyetlerini uygun ücretlendirme karşılığında Bizler devrederek, pazarlama veya reklam müdürü/sorumlusu pozisyonunda çalışacak personele ihtiyaçlarını ortadan kaldırabilecek ve dolayısıyla da aylık giderlerinde hatırı sayılır bir düşüş sağlayabileceklerdir. Danışmanlık maliyetleri yüksek olur diye düşünüyorsanız, verdiğimiz hizmeti ve talep edilen ücretleri gördüğünüzde, bir satış elemanın aldığı aylık ücretler civarında oluşu sizi şaşırtacaktır.

Bizim pazarlamaya yaklaşımımız, müşterilerimizin müşterileri ile sürdürülebilir bir ilişki geliştirmelerini sağlayacak pazarlama stratejilerini geliştirmek ve buna dayalı olarak da müşteri formalarımızın satış hacimlerini ve karlılıklarını artırmaktır. Pazarlama danışmanınız olarak firmanızın ihtiyaçlarına bağlı tüm pazarlama servislerini size sunabilir, aşağıda örneklendirilmiş alanlarda size yardımcı olabiliriz:

 

  1. Kurumsal kimliğinizin oluşturulması ve firmanızın marka değerinin geliştirilmesi.
  2. Firmanızın kurumsal pazarlama kimliğini ve stratejisini belirleyip tüm pazarlama çalışmalarınızda uygulanmasının sağlanılması
  3. Yıllık veya belirleyeceğiniz dönemlere özel pazarlama planlanmanızın oluşturulması ve pazarlama faaliyet planının belirlenmesi
  4. Müşterinin yeni bir ürüne karşı nasıl davranacağı ya da yapılacak pazarlamaya karşı davranış biçiminin belirlenmesi
  5. Satışa ışık tutabilecek pratik bir satış kılavuzunun şekillendirilmesi
  6. Satış kadrolarının incelenmesi ve yeterli olmayan personelin belirlenmesi
  7. Satış istihbaratı bilinci yaratılması, toplanması ve satış kadrolarına bu farkındalığın aktarılması
  8. Satış teşkilatında ve bağlayıcı satın alma kararlarını veren müşteri veya potansiyel müşteri firmasındaki karar çevresini oluşturan anahtar kişilerin tanınması, tanışılması ve etkilenmesi
  9. Pazarlanacak ürün veya servis bazında hedefe yönelik müşteri ve pazar araştırmasının yapılması
  10. Pazarlanacak her bir ürün veya servis için pazarlama planının yaratılması
  11. Ürün veya servis pazarlaması sürecinde kullanılacak reklam bütçesinin ve metotlarının (örneğin, gazete, dergi, Radyo, TV, billboard, LED TV, broşür dağıtımı, vs) belirlenmesi
  12. Gelişmekte olan internet ve dijital pazarlama stratejisinin belirlenip uygulanması
  13. Pazarlama sürecindeki reklam verme, reklam takip etme ve halkla ilişkiler hizmetlerinin yerine getirilmesi
  14. Anketler vasıtasıyla pazarlama etkinliği denetiminin yapılması ve çıkacak sonuçlara göre reklam etkinliğini arttırıcı çalışmaların yapılması

 

Firmanızın genel pazarlama stratejisini belirlemek ve tanıtımını yapmak istediğiniz servis veya ürünlerinizin lansmanını gerçekleştirip uzun soluklu pazarlama çalışmalarını planlamak için Tahmas Kurumsal Danışmanlık yetkilileriyle ön görüşme yapıp kolayca ihtiyaçlarınızla ilgili fikir alışverişinde bulunabilirsiniz.


Paylaş

WhatsApp İletişim Hattı